خدمات متنوع امدادی

با سرد شدن تدریجی هوا و آغاز پیک بررسی فصلی خودرو، مالکان خودرو به خصوص محصولات ایران خودرو باید به نکات مهمی توجه کنند که از جمله مهمترین آن‌ها مباحث مرتبط با دریافت خدمات متنوع امدادی است.

سال‌‌های زیادی است که استفاده از خدمات امداد خودرو در میان مالکان خودرو فراگیر شده است اما از شیوع ویروس کرونا این خدمات وارد دوره جدیدی از فعالیت‌های کاری شد.

با شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از مراکز خدمات حضوری، ارائه خدمات خودرویی در محل خودروسازان توانست نیاز بسیاری از مالکان خودرو را برطرف نماید.حال که مردم دنیا با قرنطینه خداحافظی کرده‌اند؛ این خدمات به واسطه آسودگی که برای مالکان خودرو ایجاد کرده است همچنان ادامه دارد و هر روز گستره بیشتری را در برمی‌گیرد.

هم‌زمان با آغاز فصل سرما و فرارسیدن زمان بازدید فصلی خودرو لازم است تا مالکان محصولات ایران خودرو نکات مهمی را درمورد نگه‌ داشت خودرو مورد توجه قرار دهند. طیف متنوعی از خدمات متنوع امدادی خودرو در محل، تنها با یک تماس با مرکزتماس امدادخودرو همدان برای دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو  قابل ارائه می‎باشد.

امداد خودرو همدان به صورت شبانه‌روزی و سیار در همدان شامل خدمات: امداد باتری، امداد سوخت و امداد پنچرگیری می‌باشد که هر یک از خدمات توسط کارشناسان امداتکار با قیمت مصوب اتحادیه به صورت ۲۴ ساعت شبانه‌روز انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *